10 utrpení seriálového nadšence

23. června 2015 v 17:25 | Sasanka |  Top 10
Minulý článek mě inspiroval k tomu, abych jednou za uherský rok taky napsala něco do jiné rubriky, než je popelnice. Takže mi dovolte, abych vám představila 10 největších hororů, které číhají na chudáka seriálového fanouška, jako jsem třeba já.


1. Vysílací pauzy
Snad není nic horšího. Jakmile se hraje jakýkoliv důležitý sport, prdnou tam pauzu. Po půlce série tam prdnou pauzu. Když zjistí, že mají málo dílů na to, aby to dotáhli do konce seriálové sezóny, prdnou tam pauzu. A co mám jako dělat já, když je prostě jasné, že v určitý den v týdnu koukám na určitý seriál? Změnit si časový rozvrh? Ale já nechci…


2. Titulky
Nejdřív chvíli nejsou. Potom jsou, ale jenom v angličtině. Naštěstí mi tenhle jazykový problém přestal vadit před pár lety, kdy jsem tak nějak začala komunikovat v angličtině na té běžné úrovni plynule. Jenže jazyk není jediný problém. Jedny nesedí, v druhých zase chybí celé úseky přímé řeči. Třetí jsou pro hluchoněmé a diváka otravují hesly jako klepání na dveře, nebo tichá melodická hudba (mimochodem, jak má hluchý člověk vědět, jak zní tichá melodická hudba?). Nebo se vám podaří stáhnout nějakou patlaninu, která nedává smysl, má místo písmen kostičky nebo je v čínštině či korejštině. Prostě titulky jsou peklo. Naštěstí už spoustu seriálů zvládám bez nich.


3. Absence konců
Už jsem o tom psala v předchozím článku. Se seriálem se nikdy nedočkáte úplného konce. Každý díl vás má nalákat na pokračování nějakým velkým otazníkem visícím ve vzduchu. Stejně jsou na tom poslední díly v sérii, které mají nalákat zase na druhou sérii. A co když se televize rozhodne seriál ukončit, aniž by s tím tvůrci při natáčení počítali? To je teprve katastrofa. Nevíte nic, osudy hrdinů jsou nejasné, vzduch je doslova nasáklý otázkami, na které nikdy nezískáte odpověď. Kdo je vrah? Skončí ústřední dvojice spolu? Najde hrdinka svou matku? Smůla, nezájem, nikdy se nedozvíte, jaké rozuzlení pro nás tvůrci měli nachystané.

4. Uloz.to
Díky bohu za existenci tohoto serveru. Když si vezmu, jak Američané na diskuzích nadávají, že nestihli díl v televizi a nemají se teď na něj kde podívat… Naštěstí pro českého fanouška existuje uložto. Jenže se staršími díly už je to trochu horší, protože je někdo maže. Nevím, jestli mají prostě dokumenty nějakou expirační dobu, mažou je administrátoři stránek nebo ti, kdo je tam nahráli, ale zkuste si teď zpětně sehnat první sérii Glee.

5. Místo na disku
Smazat nebo nesmazat, to je oč tu běží. Na pevném disku není nekonečně mnoho místa a terabajtový exterňák se taky jednou zaplní. Schovávat staré epizody, abychom se na ně mohli znovu podívat, nebo je nemilosrdně mazat, protože v hloubi duše víme, že se na ně stejně nikdy koukat nebudeme? Je to dilema. Sofiina volba hadr…

6. Smrt oblíbené postavy
Nebo všeobecně smrt jakékoliv postavy, která není záporák. A občas i těch záporáků je škoda, protože někdy zkrátka dodávají seriálu potřebnou šťávu. Když vám někdo umře ve filmu, možná si trochu popláčete, ale mezera po mrtvé seriálové postavě zůstává nezaplněná po spoustu a spoustu dílů. A kdy se ji pokusí někdo nahradit, končívá to fiaskem.

7. Co na počítači bez nich?
Dřív jsem počítač používala v mnohem menší míře, od objevu seriálů jsem schopná přilepit se k obrazovce a nehnout se dvanáct hodin z místa (kromě výletů na záchod a do ledničky). Když náhodou nemám na co koukat, nebo jsem na místě, kde se moc nehodí na nic koukat, nebo jsem mezi lidmi a nemám sluchátka, nevidím důvod, proč počítač zapínat k jinému než pracovně-školnímu důvodu. Co tak jako lidé dělají na počítači pro zábavu, když nemůžou koukat na seriály?

8. Nízká sledovanost
Není nic horšího pro fanouška seriálů, než nízká sledovanost jejich oblíbených kousků. Američani jsou holt hloupé stádo, které se kouká na úplně jiné věci, než já. To se vám jako fakt nelíbili Bunheads? Nebo tak strašně nesnášíte balet? Proč jste mi je po jedné sérii zrušili? PROČ???? A člověk s tím nic neudělá, protože stahováním z internetu sledovanost nezvedne.

9. Když není nový díl k sehnání
Tenhle problém mám až od té doby, co chodím na vysokou, protože už nemám ten klasický režim, kdy se ráno vstane a jde do školy. Kolikrát jsem měla přednášky až odpoledne, takže jsem ráno vstala a šla hledat nový díl ke stáhnutí. Ouha, v devět ráno zkrátka ještě nikde nic není. A co mám jako dělat celé dopoledne? Učit se, nebo nedej bože uklízet? No nic, jde se koukat na staré díly, musím si to přeci připomenout.



10. Dávkování nebo valná hromada?
Tohle dilema je staré jako online sledování seriálů. Buď můžete koukat ve stejném tempu, v jakém vychází nové díly. To má své výhody - sledujete v reálném čase a můžete s klidem sledovat facebookové stránky nebo ednu, aniž by na vás vybaflo nepříjemné překupko v podobě spoileru. ALE: vysílací pauzy (bod číslo 1), titulky (bod číslo 2), shánení nového dílu (bod číslo 9).
Druhou možností je sledovat formou valné hromady. Vezmete seriál, který už má třeba dvě série, stáhnete všechny díly a zvládnete je všechny za pár dní. Žádné pauzy, titulky už jsou dávno přeložené a přečasované na všechny verze, žádné čekání. ALE: vaše tělo si prostě zvykne na "pravidelnou dávku emocí" a když ji najednou nedostane, zblázní se. Zaberete se do příběhu natolik, že vás představa čekání na další díly mučí ze spaní. Tady si člověk fakt nevybere.


Asi to vypadá jako malicherné problémy blbé holky, která nemá nic lepšího na práci. Ale já jsem opravdu upřímně ráda, že takové problémy můžu mít a můžu si je dovolit.

A co vás osobně na sledování seriálů vytáčí nejvíc? Přidali byste nějaký bod? Nebo vám naopak nějaký připadá jako totální nesmysl? Podělte se se mnou o špetku své moudrosti v komentářích.

xoxo
Sasanka
 

16 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Vera Vera | Web | 23. června 2015 v 17:41 | Reagovat

Ano, naprosto výstižné. Také osobně nechápu, proč mi po jedné sérii zrušili Draculu... A s tou valnou hromadou... :D Takhle jsem to udělala s Doctorem a teď jsem zpátky u bodu číslo 1. Nekonečný kruh utrpení :D

2 Sasanka Sasanka | Web | 23. června 2015 v 18:01 | Reagovat

[1]: Myslím, že výrazem "nekonečný kruh utrpení" jsi ve třech slovech vystihla to, na co já potřebovala tři stránky :-)

3 Mike Mike | Web | 23. června 2015 v 18:02 | Reagovat

Strašně výstižné. :-D U mého NEJ seriálu - American horror story - naštěstí třeba nízká sledovanost zatím nehrozí, každá série je víc a víc sledovaná. Na druhou stranu je tam ale velká šance, že umře nejen má oblíbená postava, ale i všichni okolo. :D Teď je ale strašně mučivé čekání na 5. sérii, předchozí 4 jsem shlédnul před nějakou dobou jako valnou hromadu...očividně jsem měl počkat. :-D

4 baruschkasf baruschkasf | E-mail | Web | 23. června 2015 v 18:16 | Reagovat

Smrt postavy a absence konců, to jsou mrchy...
A když už se fakt rozhodneš, že jen dokoukáš tenhle díl krimi seriálu a fakt už půjdeš a na konci dílu se Ti objeví, že "pokračování příště" a celá zápletka zůstává bez konce, případ nevyřešen :-(
A pokud nekoukáš na PC (mimochodem, já si tady čtu blogy), ale jen na telce a musíš čekat týden do dalšího dílu, vytočí to snad ještě víc. A třeba můj přítel dělá dvanáctky, takže jeden týden může koukat, druhý má třeba noční a to pokračování neuvidí :-)

Hezký článek :-)

5 Sasanka Sasanka | Web | 23. června 2015 v 18:30 | Reagovat

[3]: Závidím ti jistotu, že ti "tvůj" seriál nezruší. I když na druhou stranu, v některých případech bývá lepší to utrpení zkrátit, než trpět postupný úpadek sérii od série. Netvrdím, že je tohle případ AHS, podle narůstající sledovanosti to bude asi přesný opak.

[4]: Ještě jeden a jdu spát :-D To je podle mě druhá největší lež na světě. Ta první je "Jdu jen na jedno" a ta třetí "Nic se neděje"

6 :-) :-) | 23. června 2015 v 19:19 | Reagovat

"Někdo" je maže, protože ti, co je na web vkládají porušují Autorský zákon. ;-)

7 Melkora Melkora | Web | 23. června 2015 v 19:41 | Reagovat

Smajlíku! Tím myslíte kopírovací zákon?

8 :-) :-) | 23. června 2015 v 19:47 | Reagovat

[7]: Kopírovací zákon neexistuje :-)

9 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 23. června 2015 v 19:50 | Reagovat

No ale zase problémy s titulkama a čekání na český u mě vyvolaly to, že zatímco ještě loni v létě jsem sjížděla zásadně český a zastavovala každou chvilku, protože jsem nestíhala číst nebo potřebovala mrknout vedle, tak teď, když nejsou ještě ani anglický a je to fakt pořádnej díl, co chci hned vidět, jedu i bez nich a zvládám, i když jsem pořádnou výuku angličtiny měla jen tři roky na základce (střední s Ukrajinkou, co uměla pořádně snad jen rusky, a dvěma neschopnýma američankama, s kterýma se výuka skládala z "holky, teď mi řekněte, v čem půjdete na maturák" nepočítám). Člověka nedostatek prostě naučí rozumět :D
Ale z počítače mažu, já vím, že bych se na ten seriál už nikdy nepodívala, takže mažu.

10 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 23. června 2015 v 20:07 | Reagovat

Já moc seriály nesleduju... (mimochodem díky za super tip na seriálu o baletu! Miluju balet! :D), ale vysílací pauzy jsou fakt na nic.

A smrt oblíbených postav... bože můj, já se třepu každý díl Hry o trůny, i když jsem četla knihy :D

11 Elizabeth Elizabeth | Web | 27. června 2015 v 18:34 | Reagovat

Pekne spísané a máš fakt pravdu. Seriály sledujem a čakanie na nové epizódy fakt neznášam. :D

12 Lyra Lyra | E-mail | Web | 27. června 2015 v 21:03 | Reagovat

Nedokážu se rozhodnout, co mi vadí víc. Jestli dlouhé pauzy mezi odvysíláním jednotlivých dílů/sérií nebo předčasně zrušené seriály. Ale nejspíš předčasně zrušené seriály, protože v prvním případě se dozvím, jak to dopadlo, sice později, ale přece. :) Zhlédnuté díly většinou z počítače mažu, protože bych za chvíli seriály neměla kam ukládat. A co se týče shánění seriálů... uloz.to přece není jediný server, kde se k nim dá přijít. ;-)

13 Sasanka Sasanka | Web | 28. června 2015 v 8:51 | Reagovat

[12]: Já vím, stahovat se dá z různých míst, ale když ono je to ulož.to takové... nejpohodlnější :-D Stahuje se to celkem rychle, neskáčou na mě žádné automatické reklamy, nepípá mi antivir, že jsem na nebezpečné stránce... :D Je to stejné jako když mi na měsíc zavřeli Lidl, který jsem měla před bytem, a já musela chodit do Alberta.

14 dfg dfg | Web | 14. července 2015 v 13:59 | Reagovat

Souhlasím se všemi 10 body. Já koukám jenom na 2 seriály, ale i tak už mám s tímhle trochu zkušeností. Nejhorší to bylo první rok, kdy jsem koukala na Doctora Who a každý den jsem alespoň 3krát mluvila o tom, co si myslím, že se stane v příští serii. A blbý to bylo taky první týden, když jsem objevila "Undher the Dome" a chodila jsem spát o půlnoci, protože jsem koukala na starší díly.
Seriály jsou prostě ďáblové, které všichni milují. :D

15 Arvari Arvari | E-mail | Web | 21. července 2015 v 21:08 | Reagovat

Asi nejsem dostatečnej seriálovej maniak, když tyhle problémy moc neznám. I když čekání na novou řadu Doctora je vážně peklo, a až ta řada začne, čekat tejden mezi dílama bude peklo ještě větší. :-D Jinak, ten problém s hledáním novejch dílů dokonale řeší stahování přes torrenty, tam je většinou epizoda do hodiny po odvysílání, teda u populárnějších věcí. A titulky neřeším už nějakou dobu, prostě je nehledám a spoléhám na to, že toho většinu chytnu. Což obvykle taky chytnu... :-D

16 Lama Lama | Web | 28. července 2015 v 13:04 | Reagovat

tak už vim proč vzniknul Tumbrl apod. aby se člověk nezbláznil, když nemá na co koukat :D

17 Poppy Poppy | Web | 28. července 2015 v 13:15 | Reagovat

Super, skoro všechno také zažívám při pravidelných dávkách seriálů :) Bunheads mě taky moc mrzí, tím spíš že ty herce jsem si zamilovala už v Gilmorkách. Seriál má tu výhodu, že je sice kratší než film (jedna epizoda), takže se na něj stihnu podívat třeba když čekám na autobus, ale přitom je mnohem delší než film (celé serie) a člověk si tak může udělat mnohem osobnější vztah s postavami :)

18 Katie Katie | Web | 28. července 2015 v 13:24 | Reagovat

Ach, proč jen museli zrušit Firefly...

19 Illumináti Illumináti | Web | 28. července 2015 v 13:32 | Reagovat

wow
               such seriály
            very uloz.to
         so nové díly
          8-)  8-)  8-)  8-)  8-)

20 Sayuri Sayuri | E-mail | Web | 28. července 2015 v 13:34 | Reagovat

Naprosto súhlasím so všetkým. Najviac ma vytočí smrť obľúbenej postavy, ale aj to ked shippujem nejaký pár a nevýjde mi to. Titulky mi pri amerických seriálov moc nevadia, kedže sa snažím počúvať, ale pri iných ak nie sú je to ako horor. A presne ako píšeš, vdaka bohu za uložto. A vlastne aj za iné online stránky na sledovanie :D
Rovnako to je aj s tou sledovanosťou, zrušia seriál, pretože je nízka, ale mňa niektoré bavili, ako napríklad Forever alebo podobne :)

21 Illumináti Illumináti | Web | 28. července 2015 v 13:37 | Reagovat

uloz.to není nic úžasného, jak tady tvrdíš. Má špatný systém nahlášení podvodů a aby jsi mohla stahovat rychlostí svého internetu, musíš platit.
Američané mají Netflix a ti v počítačích zkušenější torrenty

22 Baruschka Baruschka | E-mail | Web | 28. července 2015 v 14:10 | Reagovat

[5]: Hmmm, já zas nejvíc používám "jen dočtu kapitolu" :-)

23 surpan surpan | E-mail | Web | 28. července 2015 v 14:17 | Reagovat

Sleduju seriály často, nejraději v češtině, protože u toho můžu na druhém pc pracovat. Což s titulkama moc dobře nejde.

Ale zapomněla jsi ještě jednu hroznou věc. Když je posunutý dabing oproti scéně, nedej bože o 5 vteřin :-D To mě fakt rozčiluje.

24 Liesel Liesel | Web | 28. července 2015 v 15:04 | Reagovat

[23]: Naprosto souhlasím i s pracováním u seriálů - já taky občas pracuji a na něco se dívám, což je s titulky hrozně obtížné.
A z posunutého dabingu šílím :-).

25 Liesel Liesel | Web | 28. července 2015 v 15:07 | Reagovat

Úžasný článek. Všech deset bodů sedí. Co se týče bodu 10, tak já to většinou mám tak, že narazím na nějaký seriál a prvních pár dílů, případně sérií, zhlédnu na internetu a pak se začnu dívat, tak jak se to vysílá, na nové díly. Je to pro mě vždy šok, muset čekat mezi jednotlivými díly. Obzvláště, když je pauza ve vysílání, to pořád sleduji staré díly :-D.

26 4kocour4 4kocour4 | E-mail | Web | 28. července 2015 v 15:23 | Reagovat

1-Souhlasím.

2-Na jaké seriály se díváš? Na 90% tu jsou vždy sedící titulky, pokud umíš hledat.(Teda krom anime, to je skoro jako loterie.) Navíc dabing (Ano, jsem jeden z těch co jej nemají rádi) je někdy příšerný. Nedávno se my stalo toto: Dívám se na seriál, přijde tam chlapec (Vedlejší postava, ale je ve skoro všech dílech) kterému je v seriálu 14, herci je 17 a díky českému dabingu mluví jako 6tiletý.

3-Ano,to rozhodně, ovšem pokud máš daný seriál a vše/většinu na něm ráda, musíš být šťastná že s ním můžeš strávit tolik času. Ovšem, když je třeba 8 sérií, každá má 22 45.min. dílů, tak to může být velké odstrašení pro nového diváka.

4-Ano. Ovšem, vždy tu jsou Torrenty. (Problém je, že ne vždy to odesílá dost lidí.)

5-Ano.

6-Ano.

7-Hrají hry, hledají jiný seriál nebo zajímavosti o něm, čtou si příspěvky co seriál pomlouvají a nadávají těm kdo to napsal. Možností je mnoho, tohle je jenom zlomek.

8-Ano. Neodpustím si ovšem otázku, o jakých seriálech mluvíš? XD

9-Taky mě to štve, nebo čekání na titulky. (Také angličtině dost rozumím, ovšem, není nad titulky, zvlášť když má daná postava změněný hlas. (Třeba zpomalený, s ozvěnou, nebo až moc rychlí.)

10-Jó, toď otázka. Ani nevíš jaké to je shlédnout první 3 série Hry o Trůny a pak TŘIČTVRTĚ ROKU čekat na další. Zase, 2 a půl měsíce pokoj a znovu čekat.

27 J. J. | Web | 28. července 2015 v 16:05 | Reagovat

Více výstižný článek jsem nečetla. :D Jsem ráda, že takové problémy nemám jen já.
S titulky to mám stejně. Nedávno jsem hledala titulky k úplně novému seriálu, co teprve začíná a skončila jsem na španělských stránkách, kde jsem mohla poslouchat alespoň angličtinu. V česku nebylo k sehnání ani tohle. :D

28 Dena Hviezdička Dena Hviezdička | Web | 28. července 2015 v 16:15 | Reagovat

Zaujímavé. Ja zase používam pri kukaní seriálov napr. Zkouknito. Čo sa týka spoilerov, zrovna nedávno som sa na ne vykašľala a prelúskala prakticky celú FB stránku seriálu, na ktorý sa dívam :-D. Ale inokedy by som nechcela. A hromadné kukanie + hroziaci absťák? To hádam nehrozí, lebo po hromadnom kukaní je toho človek až presýtený :D, no keď si seriálový fanúšik, tak asi nikdy nemáš dosť.

29 Dena Hviezdička Dena Hviezdička | Web | 28. července 2015 v 16:24 | Reagovat

[19]: Zase ty? xD

30 natasas natasas | Web | 28. července 2015 v 17:08 | Reagovat

Já nesnáším hlavně čekání na nové díly. A když ještě k tomu někdo dává ukázky na oficiální facebookové stránky toho seriálu, aby nás navnadil, nemůžu se dočkat ještě víc. A taky je pravda, že když se zrovna nedívám na seriály, tak na počítači prostě nemám moc co dělat.

31 jursky-svet jursky-svet | Web | 28. července 2015 v 18:18 | Reagovat

To je aspoň postoj diváka! To je postoj diváka jak má být!

32 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 28. července 2015 v 18:19 | Reagovat

Některé seriály jsou fajn, ale já nejsem ten typ, který by jich měl rozkoukaných více najednou a po nějakou dlouhou dobu. Vybírám si většinou kratší, co se týče anime (japonské seriály), ty zhltnu na posezení nebo během pár dní a pak zase dlouho nic. Zpracovávám to. Taky mívám období, kdy jsem příliš líná v sérii pokračovat ačkoliv mě třeba velice baví.
Se stahováním je to kříž. Krom uloz. to tu ještě máme webshare, ale to není tolik početné. :-D

33 Cleo Cleo | Web | 28. července 2015 v 18:21 | Reagovat

Naprosto ti rozumím! :D :D :D

34 Pufflie Pufflie | E-mail | Web | 28. července 2015 v 18:35 | Reagovat

Já naštěstí většinou při novém dílu nemám zrovna čas, takže se zpětně dívám třeba tak za dva až tři dny. To už je díl dostupný všude a titulky jsou také zpracovaný dobře. V takovém případě ale zase nesmím líst na Ednu či facebook kvůli spoilerům :D Co se týče "smazat/nesmazat" - externí disk to jistí. A ty první série... Inu, na ty se holt člověk musí podívat online...

35 Grumpy Grumpy | Web | 28. července 2015 v 19:47 | Reagovat

V bodech 9 a 10 se úplně vidím :-D Titulky neřeším, taky se dívám bez nich. A ano, taky jsem ráda, že si můžu dovolit řešit takovéhle problémy :-D

36 Lany Lany | Web | 28. července 2015 v 20:35 | Reagovat

Tvoj článok ma pobavil a úplne som sa v ňom našla. A k titulkám by som ešte chcela spomenúť tú hroznú dilemu, ked' titulky meškajú za filmom. Neskutočne ma vie naštvať, ked' postava už začína druhú vetu a titulky sa ešte nezačali ani v tej prvej. ??? Ty vole, vtedy by som chcela dať trestné stíhanie za toho debila, ktorý nevie svoju prácu urobiť poriadne.

To pri tých koncoch nám robia naschvál, pretože až práve tam sa udeje konečne niečo zaujímavé. Takže nás vlastne donútia zapnúť si aj následujúcu časť (ktorá bude mimochodom tiež nudná) a na konci sa zas udeje niečo zaujímavé a tak sa to bude opakovať stále. A potom človek nechápe, prečo ten seriál vlastne pozerá.

.. A niekedy zomrie postava, ktorá je oveľa lepšia ako tá hlavná. :-(

37 LadyD LadyD | Web | 28. července 2015 v 20:43 | Reagovat

no, tak to je něco .... zhltala jsem tento článek plnými doušky :D ... úplně jako bych to psala já, všechno o čem jsi napsala mám úplně stejně :-D ...až na pár vyjjímek ... kdy stahuju přes torrenty a některé seriály dávím i bez titulků, ale když jsem ve škole, chci zabít čas na přednášce a nemám nový díl, tak jsem totálka v koncích a koukat pořád dokola na ty staré už je taky na zblbnutí :-D  :-)

nejhorší pro mě je otevřený konec a zrušení seriálů po první sérii :-D většina seriálů, které jsem sledovala končily první sérií jen proto, že tupí američané je málo sledovaly ... a jak k tomu přijdeme my ??? :-D  :-D
a ještě když ten ukončený seriál, skončí nedokončeným dílem, to už je skoro na zabití :-D  :-P

prostě, tímto článkem jsi dokonale vystihla to, jak to cítím já :-D  :D

38 agrrrefrit agrrrefrit | Web | 28. července 2015 v 20:49 | Reagovat

Na hodně starý seriály jsou dobrý stránky, kde se dá sledovat online. Ano je to horší kvalita, ale nemusím plácat místo na disku. Navíc to jsou věci které už znám, jen se na ně nostalgicky třeba po 15 -20 letech podívám.

Zrušení kvůli nízké sledovanosti je smutný, obzvlášť když se to fakt povedlo (třeba V - Visitors). Ale pak jsou případy, kdy mi ukončení hlava nebere, obzvlášť, když je dobrej scénář i na další sérii a plejády fanošuků to chtěj (SG Atlantis).

Mimochodem, pokud mi to je časově umožněno, tak rozhopádně valná hromada :-D

39 Coneja^^ Coneja^^ | Web | 28. července 2015 v 20:54 | Reagovat

Naprosto souhlasím :D
Naštěstí jsem si zvykla koukat se na staré díly seriálů 40x dokola :D

40 Van Vendy Van Vendy | Web | 28. července 2015 v 21:12 | Reagovat

S mnohými body souhlasím. Některé seriály by si zasloužily důstojné zakončení (nadchla mě myšlenka, třeba ve Vampire diaries, že by našli ten lék, všichni ho vypili, stali se lidmi a začali znova. Konec, ende, dokonce happy.) Příjemně mě překvapil Dexter a nějaký konec mělo Fringe. Neviděla jsem Ztracené, ale ti se prý skutečně vytratili do ztracena. Solidní ukončení s dobrým vysvětlením by si zasloužily i Malé prolhané krásky. Konce bez konce prostě nemám ráda...
Kdybych měla porovnat průběžné sledování a valnou hromadu, dám přednost valné hromadě. Je to senzace, všechno pěkně navazuje, nemusím čekat další týdny a týdny a třeba měsíce. Diskuze a teorie mě bavily pouze v případě Harryho Pottera, když teprve vycházel (knižně). Valná hromada je k nezaplacení.
Ad uložto - dřív nebyl problém, dnes se trochu bojí a seriály či filmy postupně přihrávají a postupně umazávají. Není to tak dlouho, co bylo několik ostudných afér skrz stahování a šíření. Takže, je dobré si tyhle věci hlídat a stahovat průběžně, dokud jsou na serveru.
Ad zaplněný počítač a exterńák.Znám, znám, dobře znám. Další jediná možná verze - zálohovat na DVD. Nebo si pořídit několik hodně giga flešek a ukládat na flešky. Ale to už je trochu dražší záležitost, 32gigovka stojí kolem pětikila, 64 gigová už skoro tisícovku. Menší nemá ani cenu kupovat.
Seriálům zdar! A to i těm předčasně zrušeným. Je to škoda, ale zase, lepší, než kdyby časem upadly s úrovní a vyšuměly do ztracena. :-)

41 Nemám jméno-bohužel Nemám jméno-bohužel | 28. července 2015 v 21:54 | Reagovat

Se všemi body absolutně souhlasím! Sama jsem tomuto "závislačení" propadla... na začátku letních prázdnin a od té doby nedělám skoro nic jiného, než se dívám na seriály :D
Nevím jak ostatní (nemám tolik času, abych pečlivě četla všechny komentáře přede mnou-musím dokoukat další díl :D)
ale u mě bych ještě dodala, že mě to tak zblbne, že nedokážu mluvit o ničem jinym. Takže pokud tu není další fanoušek/fanynka, tak jsem v rohu, jako hozenej šutr a koukám do stěny a modlím se, že ta trapná situace mezi lidma skončí, že mě propustí ze svého objetí a budu se moct zase sama dívat... Je to zvláštní.. Mám pocit, jako bych díky seriálům vnímala svět z více stran a byla kreativnější, a zároveň mi to zavíralo "brány obyčejných lidí" a nemohu s nimi normálně komunikovat... :-? :D

42 Larry Larry | Web | 28. července 2015 v 23:05 | Reagovat

Tak tohle je naprosto boží článek, ve kterém se najde snad každý seriálový fanoušek :) Velice správně jsi dala jako #1 pauzy - to je na tom to nejhorší. A desítka je jasná, přece všechno shlédnout najednou! :D

43 Evushka Evushka | Web | 28. července 2015 v 23:14 | Reagovat

Glee som sledovala.Malasom o ňom aj stránku,presne viem o čom hovoríš, staršie diely ani nezoženieš. Ja už ani neviem kde by sa teraz dali zohnať. Sama som niektoré epizódy nahrávala z asi 4,5,6-série. Niečo mi aj zmazali. Mažú to admini. Neviem prečo, ale asi preto, že je to aj v ČR aj SR ilegálne, sťahovať. Len nechápem ako sa potom uživia takéto stránky, že ich nezničia, že nevypátrajú tých, čo to spustili a normálne to funguje.

Inak ako seriálový maniak úplne súhlasím so všetkými bodmi. Smrť seriálovej postavy? Napr. Finn v Glee, rozumiem, že to boli kvôli smrti Coryho, ale ja by som ten seriál radšej zrušila. Mali spraviť tribute epizódu a šlus, ende, koniec. To bolo ako trápenie sa mačky či psa kvôli vážnej chorobe. Rušenie seriálov ...niečo mi hovor, nechápem prečo zrušili Forever, Constantine a množstvo iných seriálov. Už dávno pradávno Firefly, jeden z najkvalitnejších seriálov všetkých dôb podľa mňa. Jednoducho katastrofa. Haha :-D mesto na disku... už asi dva roky sa bojím, že nebudem mať miesto na disku, mažem také, ktoré majú veľa sérií a nepatria k mojim THE BEST. Lebo stále tam nechávam The Secret Circle. :-D Hoci som ho nevidela tie 2-š roky, či koľko to už ubehlo. Nemôžem za to, páčilo sa mi to a stále dúfam, že si ho niekedy ešte pozriem. To isté Glee, Awkward, AHS, Doctor Who, Sherlock... etc.

Prepáč, že som sa tak rozpísala. Inak skvelý článok! Naozaj musím pochváliť a vhodne vybraná téma. ;-)

44 userka userka | E-mail | Web | 28. července 2015 v 23:45 | Reagovat

Mně na seriálech nejvíc vadí to, když mě přestanou bavit :D Trochu loser, no :)

45 darkemperor darkemperor | E-mail | Web | 29. července 2015 v 0:21 | Reagovat

HA HA HA prej uložto :-D Tak to až objevíš torenty, tak dostaneš orgasmus... i s výstřikem.

46 Sammy Sammy | Web | 29. července 2015 v 1:54 | Reagovat

Tohle mi mluví z duše :D

47 Jana Jana | E-mail | Web | 29. července 2015 v 7:55 | Reagovat

Pěkně shrnuto :) Také jsem řešila většinu těchto problémů :D Potom jsem přišla na online vysílání seriálů a potom na sledujuserialy.cz (nebo co to bylo). Na ulozto většina nových dílů mých seriálů není, takže jsem jednoznačně pro torrenty :D Ale fakt, že i z uloz.to a nebo hellcosi si stáhnu díl, který mi zrovna moc chybí. Pamtuji si, že za poslední díl seriálu Můj přítel Monk jsem zaplatila 100 Kč :-D  :-D  :-D

48 Nosferatu Psiren, NEblahé paměti Nosferatu Psiren, NEblahé paměti | E-mail | Web | 29. července 2015 v 9:43 | Reagovat

Já sleduji jen velice málo seriálů, a jsou to většinou ty, které se dají buď stáhnout, nebo sledovat bez větších problémů on-line. Kromě jednoho seriálu mám u všech i co dohánět - začala jsem je sledovat třeba až teď a mám před sebou spouuuuustu dílů.
Až na ten jeden seriál. Sherlock :-? jasně, v klidu si počkám DVA ROKY na novou sérii, mezitím mi jako vyhládlému psovi kost hoďte v prosinci vánoční speciál, mě to NEstačí :´D jednou mi spolubydlící řekla, že bude měsíc muset čekat na nové díly Pretty Little Liars (neznám). Po mém sdělení, že to je naprosto v pořádku, protože já čekám dva roky, se na mě podívala jako na blázna, že prý by takový seriál prostě nesledovala. Má odpověď zněla, že "My jsme fandom, který čekal.". Že jsme permanentně v hiatu, to už je jiný příběh. A zrušili mi Merlina :-(
Jinak titulky vždycky seženu, anglické. Bez nich Sherlocka nestíhám, on hrozně rychle mele pantem :-D

49 zusp zusp | E-mail | Web | 29. července 2015 v 10:18 | Reagovat

Ani nevíš, jak ti rozumím. Nesnáším zpožďující nebo předbíhající se titulky. A když po dlouhém hledání konečně najdu sedící titulky, tak mě začne pro změnu deptat autorova znalost češtiny. Proto barbarsky upřednostňuji dabing, protože si chci vždycky večer odpočinout u seriálu a né pořádat čtenářskej kroužek. Ikdyž přiznávám, že z toho dabingu občas rostu. :-?

50 Starsy Spirit Starsy Spirit | Web | 29. července 2015 v 10:38 | Reagovat

Titulky... Nejlepší je, když zvuk běží normálně, obraz více méně taky... ale titulky zaostávají!

Smrt oblíbené postavy... No to zažívám dnes a denně. Ještě jsem neviděla film, seriál, nečetla knihu nebo komix, kde by moje oblíbená postava přežila. (Je-li seriál/knižní serie skutečně dokončena.) Z toho by mi šlehlo :D Pravda, většina mých oblíbenců jsou záporáci, u kterých se nakonec ukáže, že vlastně nejsou tak zlí, jak to vypadalo, a o to je jejich smrt horší. :'-(

Problém, když na to koukáte hromadně je především v tom, že si o tom nemáte s kým popovídat. Protože lidi už to buď zapomněli, nebo jsou dávno před vámi. A s kým se pak mám podělit o mou frustraci z toho že "zrovna támhleten blb udělal támhleto a tudleten umřel!" ? :D

51 Rasty Rasty | Web | 29. července 2015 v 11:25 | Reagovat

Já aktuálně koukám na seriály, co už nějakou dobu jsou, takže mají titulky (nebo nedejbože dabing :)). Za to kamarádka začala před půl rokem vyšilovat, že si její oblíbený seriál dal pauzu a to byla pro nás pro všechny havárka :-D

52 Addie Addie | Web | 29. července 2015 v 11:46 | Reagovat

Výstižné :D

53 Nefi Nefi | Web | 29. července 2015 v 12:09 | Reagovat

Já osobně mám velmi jednoduché řešení těchto problémů - na seriály se nedívám. Ale ono je to s podobné i s knížkami. Místo vysílacích pauz si představte pauzu mezi vydáním jednotlivých dílů knižní série, místo titulků špatný překlad, a tak dále... A představte si ten hrozný pocit, když zjistíte, že poslední díl série vám kvůli malé prodávanosti nevydají! :-(  ;-)

54 Sasanka Sasanka | Web | 4. srpna 2015 v 11:09 | Reagovat

[53]: S tím se také dokážu dobře identifikovat. I když naposledy jsem takhle vyváděla kvůli Harrymu Potterovi, na kterého jsem vždycky netrpělivě čekala a patřila mezi první lidi, co si nový díl koupili hned po vydání v češtině. Bohužel, můj sen přespávat před knihkupectvím se mi nesplnil, a od té doby jsem nenašla nic jiného, kvůli čemu by to mělo smysl.

55 noname noname | 20. srpna 2015 v 19:02 | Reagovat

jelikož se mi už stalo, že jsem si v podstatě všechny životní emoce nahrazovala těmi v seriálech, stala jsem se na nich lehounce závislou... zachránilo mě, že už jsem nechtěla zažívat návaly vzteku, když mi nešel načíst nějaký ten díl, na který jsem se dlouho těšila. ale i tak jsem pořád ještě "zamilovaná" do jistých záporných i kladných postav. a je to super!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama